יום חמישי, 28 בפברואר 2013

בוש דו-רון, חיפוש מלונות, צימרים, אכסניות ב- צרפת

בוש דו-רון, צרפת

בוש דו-רון

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות במחוז בוש-דו-רון עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 7 מתוך 25

Seven Urban Suites Prado

1 Rue Vandel, לה קורניש - סטאד ולודרום, מרסיי, צרפת

Seven Urban Suites Prado מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. כמו כן תמצאו במלון אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה וניקוי יבש. הצוות של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם במרסיי ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

בחדרים המרווחים של Seven Urban Suites Prado תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. החדרים מעוצבים בסגנון עכשווי וכוללים מיזוג אוויר, פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי וכספת. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם נעלי בית.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה נעימה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל פארק בורלי ופחות מעשר דקות נסיעה אל מוזה דה דוק רומיין, פאלה לונשאם ופאלה לונשאם. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם במרסיי.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Mas Figoulon

12, Quartier des Jardins, סן-רמי דה-פרובאנס, צרפת

המקום נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז סן-רמי דה-פרובאנס ומציע חדרים גדולים, בריכה (בעונה) ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Mas Figoulon מציע מגרש משחקים וטראסה. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Mas Figoulon מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים הממוזגים כוללים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

מיקום המקום מאפשר לאורחים להגיע לרוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. Glanum Dam נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, הליכה, מגרש משחקים, בריכה חיצונית

שירותים

כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Escale Oceania Aix En Provence

12 Avenue De La Cible, אקס אה פרובאנס, צרפת

Escale Oceania Aix En Provence שופץ לאחרונה. בנוסף תמצאו מעלית, בריכה וקבלה הפועלת 24 שעות. לנוחיות האורחים, הEscale Oceania Aix En Provence נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Escale Oceania Aix En Provence מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל בין השאר מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים של הEscale Oceania Aix En Provence חסינים לרעש.

במסעדה של Escale Oceania Aix En Provence תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח הבין-לאומי, צרפתי ומקומי. בבר תמצאו מגון רחב של משקאות איכותיים. בEscale Oceania Aix En Provence תיהנו מבופה לארוחת בוקר מידי יום.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את מסלול הגולף סה ומסלול הגולף איי-מארסיי. מרכז העיר אקס אה פרובאנס נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, גינה, מתקני כושר, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 262 ביקורות אורחים
20 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 17 מצאו אותו מסייע ומנומס
15 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 14 אמרו שהם היו קטנים
מצאנו 7 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
12 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 10 חשבו שהמחיר היה הוגן
15 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
8 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 6 אמרו שהיא הייתה טעימה

All Seasons Marseille Castellane

31 Rue Du Rouet, קסטלאן אה פרפרקטור, מרסיי, צרפת

לAll Seasons Marseille Castellane יש דירוג של 3 כוכבים ומיקום מצויין במיתחם קסטלאן אה פרפרקטור. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר מרסיי.

בAll Seasons Marseille Castellane תמצאו 53 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה. במלון תמצאו מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. מתקני הפנאי של All Seasons Marseille Castellane כוללים גלישת רוח ודיג.

בחדרים המודרנים של All Seasons Marseille Castellane תמצאו כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר שיחות מקומיות בחינם, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל החדרים הממוזגים של הAll Seasons Marseille Castellane חסינים לרעש.

בבר של All Seasons Marseille Castellane תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בכל בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. את שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות הנמצאות בשכנות.

All Seasons Marseille Castellane נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של מרסיי. בית האופרה של מארסיי, פארק שאנו וGrand Parc du XXVI Centenaire נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, משחקי וידאו, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה

Hotel Regina Salon de Provence

245 Rue Kennedy, סאלו דה-פרובאנס, צרפת

המלון ממוקם לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בסאלו דה-פרובאנס.

Hotel Regina Salon de Provence מציע חניה מקורה וטראסה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך החופשה. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים הנוחים בHotel Regina Salon de Provence כוללים חדר אמבטיה פרטי, פינת אוכל בחדר וטלוויזיה. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

נמל התעופה מרסיי פרובאנס נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. Golf de L'Ecole de L'Air נמצא במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel La Tramontane

Route d'Arles, סנט-מארי דה-לה-מר, צרפת

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב סנט-מארי דה-לה-מר.

Hotel La Tramontane מציע חדר/י ישיבות, חדרי דיונים ובריכה. בנוסף, המלון מציע חנייה מאובטחת, דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בסנט-מארי דה-לה-מר ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המפוארים וגדולים של Hotel La Tramontane תיהנו מכספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה. החדרים שקטים ומכילים מקרר ומיני בר ובנוסף הם ממוזגים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בHotel La Tramontane יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון.

מיקום המלון נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות במרחק הליכה. המרחק של נמל התעופה נים-ארל-קאמארג מן המלון הינו 70 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, אח

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, רכיבת סוסים, אגם, בריכה חיצונית, מוזיקה חיה

שירותים

שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים

Hotel Peron

119 Corniche Kennedy, לה פארו - איל דו פריו, מרסיי, צרפת

המלון יושב בלה פארו - איל דו פריו, רק 20 דקות הליכה ממרכז העיר מרסיי. בHotel Peron תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

Hotel Peron מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר טלוויזיה, אחסון מזוודות וקונסיירז'. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

כל החדרים נעימים, מצויידים בטלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת ומשקיפים על הנוף המרשים של הים. הם כולם ממוזגים וכוללים חדר אמבטיה פרטי וטלפון. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בבר של Hotel Peron תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מידי בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל מוזה דה דוק רומיין ופחות מעשר דקות נסיעה אל גאר מאריטים דה דיפ והנמל הישן של מארסיי. בית האופרה של מארסיי ומוזיאון ההיסטוריה של מארסיי נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 57 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על גודל החדרים, 3 אמרו שהם היו קטנים מדי
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו לא נוחות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

Ibis Hotel Istres Trigance

Parc de Trigance 10, Chemin de Capeau Paca, איסטרה, צרפת

Ibis Hotel Istres Trigance מציע מעלית, בריכה וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר אינטרנט אל- חוטי חינם, חדרי דיונים ושירות הזמנת כרטיסים. לנוחיות האורחים, הIbis Hotel Istres Trigance נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בIbis Hotel Istres Trigance תמצאו 54 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל החדרים הממוזגים של הIbis Hotel Istres Trigance חסינים לרעש.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה.

המלון נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מIstres-Le Tube Air Base (QIE). הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם באיסטרה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, מקרן שקופיות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Du Globe Aix-en-Provence

74 Cours Sextius, אקס אה פרובאנס, צרפת

Hotel Du Globe Aix-en-Provence ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע אמבט ספא, טראסה בגג ואינטרנט אל- חוטי חינם.

במלון תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ואחסון מזוודות. השרותים כוללים בין השאר חניה מקורה ושירות הזמנת כרטיסים. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם באקס אה פרובאנס ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

בHotel Du Globe Aix-en-Provence תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים גדולים ומכילים מגהץ, מרפסת ומיטת קיר ובנוסף הם ממוזגים.

הבר של Hotel Du Globe Aix-en-Provence מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר אנגלית המוגשת מידי בוקר. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבט ספא / ג'קוזי, הליכה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 340 ביקורות אורחים
מתוך 28 ביקורות על המרפסת, 24 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה
24 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף 14 חשבו שהוא היה מדהים ו-10 לא
17 אורחים ציינו את מידת הרעש בחדרים, 9 אמרו שהחדרים היו רועשים, אך 8 אמרו שהם היו שקטים
47 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 40 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 29 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 23 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
111 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 109 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Ibis Marseille Prado

6 Rue De Cassis, לה קורניש - סטאד ולודרום, מרסיי, צרפת

Ibis Marseille Prado מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וחדרי דיונים. בנוסף תמצאו חניה מקורה וכספת. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם במרסיי ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרניים של Ibis Marseille Prado מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וטלפון. לרשותכם חדרים ללא עישון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, בית קפה, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 54 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

L'Oustaloun

Place de l'Eglise, מוזאן לס-אלפיל, צרפת

נמצא במיקום מרכזי, L'Oustaloun מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של מוזאן לס-אלפיל. בL'Oustaloun תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

נופים פנורמיים של ההרים נשקפים מן הטראסה של L'Oustaloun.

בחדרים הנוחים של L'Oustaloun תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

המסעדה של L'Oustaloun מגישה תפריט מקומי ומקומי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר.

נמל התעופה אביניון-שומון נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. Glanum Dam נמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Les Gens de Mer Hotel

25 Rue De Forbin, ויו פור - לה קנבייר, מרסיי, צרפת

המלון הנוח נמצא כ-10 דקות הליכה מתחנת גאר דה לה ז'ולייט, החדרים הינם ממוזגים עם טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין.

Les Gens de Mer Hotel מציע בריכת שחייה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בנוסף תמצאו ספריה, טראסה וחדרי דיונים. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים במרסיי ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Les Gens de Mer Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם ארונות, טלפון וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בLes Gens de Mer Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור למלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Porte d'Aix וכעשרים דקות של הליכה אל מוזה דה דוק רומיין, מוזיאון ההיסטוריה של מארסיי וגאר מאריטים דה דיפ. נהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל בית האופרה של מארסיי וMarseille Observatory.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, ביליארד, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 109 ביקורות אורחים
24 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 20 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
12 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על האינטרנט, 5 אמרו שהוא היה חינם
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 4 אמרו שהם היו קטנים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Maison Dauphine

14, rue du 4 Septembre, אקס אה פרובאנס, צרפת

דירות הנופש יושבות באופן מושלם במרכז העיר ומהוותבסיס נהדרלשהייתכם באקס אה פרובאנס.

מתקני דירות הנופש כוללים אינטרנט אל- חוטי חינם ושרות ניקוי חדרים מידי יום. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

בדירות המרווחות של Maison Dauphine תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, פינת קפה ותה ומקרר. כל דירה כוללת בין השאר מדיח כלים, מיקרוגל ומכונת כביסה.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את מסלול הגולף איי-מארסיי ומסלול הגולף סה. חנויות, מסעדות ומוקדי תרבות נמצאים במרחק הליכה מן דירות נופש.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, אח

פעילויות

גינה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ibis Marseille Euromediterranee Hotel

25 Boulevard De Dunkerque Rue Des Docks ZAC de la Joliette, מרסיי, צרפת

המלון ממוקם במרחק מספר דקות נסיעה מלב מרסיי ומחיריו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

Ibis Marseille Euromediterranee Hotel מציע מרכז עסקים, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. כמו כן תמצאו במלון חדרי דיונים, שירותי כביסה וניקוי יבש. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שIbis Marseille Euromediterranee Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Ibis Marseille Euromediterranee Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, מגהץ וכספת. החדרים הממוזגים כוללים מיטות זוגיות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

סיוע רפואי זמין, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 113 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 12 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 6 ביקורות על האינטרנט, 6 אמרו שהוא היה חינם
6 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 5 ימליצו לאכול בה
9 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן

Victoria Garden Appart Hotel La Ciotat

Arene Cros Baie Des Anges , לה סיוטאט, צרפת

נופים מרהיבים של הבריכה נשקפים מן הטראסה של Victoria Garden Appart Hotel La Ciotat. המרחק למרכז העיר לה סיוטאט הוא רק 10 דקות נהיגה.

Victoria Garden Appart Hotel La Ciotat מציע שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה ובריכה. בדירות נופש יש אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ומכבסה. אורחים המעוניינים בדירות נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שVictoria Garden Appart Hotel La Ciotat מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

הדירות הנוחות בVictoria Garden Appart Hotel La Ciotat מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, מרפסת ומטבחון. הדירות מכילות מטבח המצויד במקרר, מכונת קפה ופינת קפה ותה. כל הדירות ממוזגות, אטומות לרעש ויש בהן מדיח כלים, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לדירות נופש עם אוטו. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם בלה סיוטאט.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, סולריום, בריכה חיצונית

שירותים

משק בית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 108 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Lou Marques

Rue du Vibre, סנט-מארי דה-לה-מר, צרפת

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז סנט-מארי דה-לה-מר ומציע חדר כושר ומועדון כושר.

בחדרים המרווחים של Lou Marques תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וטלפון. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

אתרים תירותיים שונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון. המרחק של נמל התעופה נים-ארל-קאמארג מן המלון הוא רק 70 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, מתקני כושר

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Le Relais de Poste

2 Rue Moliere, ארל, צרפת

עם מיקום מרכזי ונוח, בLe Relais de Poste ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של ארל. בLe Relais de Poste תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בLe Relais de Poste תמצאו 14 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים טלפון, טלוויזיה וכספת. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. בסמוך למלון תמצאו מגוון רחב של בתי קפה מפורסמים. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 94 ביקורות אורחים
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Les Patios du Vieux Port

3 Street Pavilion, Old Port - The Canebiere, ויו פור - לה קנבייר, מרסיי, צרפת

המיקום המרכזי של Les Patios du Vieux Port יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של מרסיי כמו למשל לה קאנבייר והנמל הישן של מארסיי אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. Les Patios du Vieux Port נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל מוזיאון ההיסטוריה של מארסיי ובית האופרה של מארסיי.

הדירות הנוחות בהדירות נופש כוללים חדר אמבטיה פרטי, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל דירה מציעה בין השאר מיקרוגל, מגהץ ומיטות זוגיות. בנוסף תוכלו להנות מגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים בזמן שהייתכם.

בסביבת Les Patios du Vieux Port תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. הLes Patios du Vieux Port נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Porte d'Aix ומוזה דה דוק רומיין.

כללי

מסעדה, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Le Chateau Des Alpilles

Départementale 31, סן-רמי דה-פרובאנס, צרפת

חופשה בLe Chateau Des Alpilles מבטיחה לכם נופש נהדר עם חדרים מודרנים המשקיפים לנוף המקסים של הבריכה, חניה חינם, מסעדה ובר. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר סן-רמי דה-פרובאנס.

אורחי המלון יכולים להטעין מצברים בסאונה או לקבוע תור למסז'. מלבד בריכה, קונסיירז' ומעלית, המלון מציע גם מגרשי טניס. המלון גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

החדרים המלאי שיק בLe Chateau Des Alpilles מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע גם מגהץ, מיני בר וטלפון. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

נמל התעופה אביניון-שומון ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. Glanum Dam נמצא במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, אח

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, ביליארד, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 85 ביקורות אורחים
מצאנו 24 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 2 אמרו להמנע מכך
מתוך 27 ביקורות על הצוות, 25 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
29 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 26 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
18 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 15 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 14 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 8 ביקורות על המיטות, 7 אמרו שהן היו נוחות

Logis Edmond Rostand

31 Rue Dragon, ויו פור - לה קנבייר, מרסיי, צרפת

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Logis Edmond Rostand עם חדרים ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם ומיני בר.

במלון תמצאו שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות ומעלית. בLogis Edmond Rostand פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם במרסיי ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הנוחים בLogis Edmond Rostand כוללים מגהץ, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל החדרים הממוזגים במלון הם חסינים לרעש.

הבר של Logis Edmond Rostand מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בכל בוקר מוגשת ארוחת בוקר אנגלית בחדר האוכל של המלון. את שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות הנמצאות בשכנות.

Logis Edmond Rostand נמצא לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של מרסיי. Porte d'Aix, Grand Parc du XXVI Centenaire וגאר מאריטים דה דיפ ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 54 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 9 ביקורות על המיקום של המלון, 9 אמרו שהוא במיקום נוח
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים

Mercure Arles Camargue

Avenue De La Premiere Division Francaise Libre, ארל, צרפת

המלון המודרני Mercure Arles Camargue יושב באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע סאונה, בריכה וג'קוזי.

מגרש הטניס ומכון הכושר המשוכלל יעמדו לרשותכם במהלך הביקור. בנוסף, המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וחדר/י ישיבות. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בארל ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים הנוחים בMercure Arles Camargue כוללים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל חדר מצוייד במיני בר, מקרר ופינת קפה ותה. בנוסף תוכלו לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהיות מעודכנים במהלך שהייתכם.

בMercure Arles Camargue יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סיוע רפואי זמין, סאונה, גינה, שייט בסירה, מגרשי טניס - מקורים, פעילויות ימיות, מיני-גולף, רחבת באולינג, מגרשי טניס - חיצוניים, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 64 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 2 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

Le Hameau Des Oliviers Hotel Mallemort

Domaine du Golf de Pont Royal, פאראדו, צרפת

Le Hameau Des Oliviers Hotel Mallemort מציע מסלול גולף ובריכה. לשרותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

בחדרים המרווחים של Le Hameau Des Oliviers Hotel Mallemort תיהנו מכבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכולם תמצאו מיקרוגל, מקרר וטלפון. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מסלול הגולף בו דה-פרובאנס ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, מסלול גולף, גינה, בריכה חיצונית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Lemon Hotel Marseille Septemes-les-Vallons

Zac De La Haute Bédoule, ספטם לה-ואלון, צרפת

את Lemon Hotel Marseille Septemes-les-Vallons תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל קבלה הפועלת 24 שעות, שירות הזמנת כרטיסים ואינטרנט אל- חוטי חינם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Lemon Hotel Marseille Septemes-les-Vallons מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח.

התחילו את היום עם בופה מפנק לארוחת הבוקר לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בספטם לה-ואלון.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את גאר מאריטים דה דיפ, מוזה דה דוק רומיין ומסלול הגולף איי-מארסיי. מוזיאון ההיסטוריה של מארסיי נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Le Boatel Hotel Arles

A Quai Au Pont Van Gogh, ארל, צרפת

בLe Boatel Hotel Arles יש אינטרנט אל- חוטי חינם, ג'קוזי, ובנוסף חדרי דיונים. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר ארל.

כל החדרים המודרניים של Le Boatel Hotel Arles מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי. ותוכלו גם להזמין חדרים ללא עישון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה ייחודית.

נמל התעופה נים-ארל-קאמארג ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Arles Obelisk וArles, Roman and Romanesque Monuments ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

ספא /מכון יופי, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

חדרי דיונים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-18:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 31 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 3 אמרו שהם היו קטנים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 2 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי

Citea Marseille Saint-Charles

23 Rue Honnorat, ויו פור - לה קנבייר, מרסיי, צרפת

המיקום המרכזי של Citea Marseille Saint-Charles יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של מרסיי כמו למשל Porte d'Aix אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בCitea Marseille Saint-Charles תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Citea Marseille Saint-Charles מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חניה מקורה, מעלית ואחסון מזוודות. לנוחיות האורחים, הCitea Marseille Saint-Charles נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם דירות מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

הדירות מודרניות וממוזגות והן מכילות חלונות חסינים לרעש, כבלים / לוויין, טלוויזיה ומטבחון. בנוסף הדירות מכילות פינת קפה ותה, טלפון ומקרר.

באזור המקיף את דירות הנופש יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. פאלה לונשאם, פאלה לונשאם ומוזיאון ההיסטוריה של מארסיי נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מדירות הנופש.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-8:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 53 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 6 ביקורות על חדר האמבטיה, 4 אמרו שהוא היה נקי ובמצב טוב
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים


View Larger Map

hotels-seeker.com , מחוז בוש-דו-רון בתי מלון, מחוז בוש-דו-רון, מלונות במחוז בוש-דו-רון, מחוז בוש-דו-רון דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון במחוז בוש-דו-רון, מחוז בוש-דו-רון - ביקורות אורחים , מחוז בוש-דו-רון - תמונות של בתי מלון

בוש דו-רון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Bouches_du_Rhone_7.htm
צרפת: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/France.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה