יום ראשון, 24 במרץ 2013

איזה מלונות מומלצים יש ב-וילפארנש סור-מר, צרפת

וילפארנש סור-מר, צרפת

וילפארנש סור-מר

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 77 מלונות בוילפארנש סור-מר עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 4

Chateau Eza

Rue de la Pise, אז, צרפת

עם מיקום נוח בלב העיר, Chateau Eza מציע חדרים עם נוף פנורמי של הים וההרים. כאורחי Chateau Eza אתם תיהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הצמוד.

בChateau Eza תמצאו 12 חדרים ובנוסף מגרשי טניס ומגרש סקווש. בנוסף לסאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם תמצאו גם קונסיירז'. המלון מספק מגוון שירותים לישיבות עסקיות ולועידות מקצועיות.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Chateau Eza מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בחדר אמבטיה פרטי, נגן די וי די ומיני בר. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

המסעדה של Chateau Eza מגישה תפריט צרפתי וים תיכוני משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את גרימאלדי פורום, חוף פאסאבל וחוף באי דה פורמי. Espace Fontvieille, בוטיק דה לום מודרן ומועדון הגולף של מונטה קרלו נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD, טעימות יין, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מגרש סקווש, פעילויות ימיות, מסלולי הליכה, סקי-מים, מסאז'

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 314 ביקורות אורחים
26 אורחים ציינו את המרפסת בביקורתם, 21 חשבו שהיא הייתה גדולה ובמצב טוב
מצאנו 27 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 9 אמרו להמנע מכך
מתוך 54 ביקורות על הצוות, 42 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
39 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 24 חשבו שהמחיר היה הוגן
19 אורחים ציינו בביקורתם את גודל החדרים, 10 אמרו שהם היו קטנים מדי, אך 9 לא הסכימו עם קביעה זו
מצאנו 27 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Inter Hotel Frisia

2 Boulevard Eugene Gauthier, בוליאו סור-מר, צרפת

לInter Hotel Frisia מיקום אידיאלי בבוליאו סור-מר עם אווירה פסטרולית ומרחק של נסיעה קצרה אל Conservatory of Nice. המלון הייחודי ממוקם לנוחותכם במרכז הכפר.

Inter Hotel Frisia מציע מעלית, בריכת שחייה וקונסיירז'. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי בייביסיטר וניקוי יבש. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

כל החדרים נוחים, מצויידים בכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת ומשקיפים על הנוף המרשים של הים וההרים. כל חדר מכיל בין השאר מיני בר וטלפון. כל החדרים הממוזגים של הInter Hotel Frisia הינם חסינים לרעש.

בבר של Inter Hotel Frisia תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל חוף פאסאבל ופחות מעשר דקות נסיעה אל מגדלור קאפ פראט. המלון נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל חוף באי דה פורמי.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 64 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את המרפסת בביקורתם, 13 חשבו שהיא הייתה גדולה ובמצב טוב
מצאנו 25 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 18 ביקורות על הצוות, 16 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
15 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 11 חשבו שהמחיר היה הוגן
7 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהנוף לים היה יפהפה 1 לא הסכימו עם זה

Relais D'Acropolis

20 Boulevard Risso, Riquier, ניס, צרפת

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב ניס ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

Relais D'Acropolis עבר שיפוץ לא מזמן ומכיל קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. כמו כן תמצאו במלון ניקוי יבש, שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיות האורחים, הRelais D'Acropolis נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרנים של Relais D'Acropolis מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר כולל גם מגהץ, חדר אמבטיה פרטי וטלפון. האורחים יהנו ממראת איפור מוארת ומקלחת בחדרי האמבטיה.

בRelais D'Acropolis יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל לה טט או קארה, מוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג וPalais des Congres Acropolis, בעוד Place du Palais-de-Justice ואופרה דה ניס במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות, בין השאר בוטיק דה לום מודרן במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, בית קפה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 257 ביקורות אורחים
מתוך 11 ביקורות שציינו את מידת הרעש בחדרים, 7 אמרו שהם היו רועשים, אך 4 חשבו שהם היו שלווים ושקטים
7 אורחים ציינו בביקורתם את גודל מיטות המלון, 7 אמרו שהן היו קטנות מדי
30 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 23 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 23 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 8 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 4 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Novotel Nice Centre

8/10 Parvis De L Europe, Saint-Roch, ניס, צרפת

לNovotel Nice Centre יש דירוג של 4 כוכבים ומיקום מצויין במיתחם Saint-Roch. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ניס.

במלון תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בבריכת השחייה תוכלו להתרענן, לנוח על מיטות השיזוף וליהנות ממשקה מהבר בבריכה. בנוסף, יש בNovotel Nice Centre ניקוי יבש, שירותי כביסה ומשחקיה לילדים.

החדרים הממוזגים של המלון הינם מודרנים וגדולים. חדרי האמבטיה מכילים מקלחת ומראת איפור מוארת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Novotel Nice Centre תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה ניס קוט דאזור נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Palais des Congres Acropolis וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Place du Palais-de-Justice, בוטיק דה לום מודרן ולה טט או קארה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, כסאות ילדים, בר לצד הבריכה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, השכרת טלפונים ניידים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 918 ביקורות אורחים
48 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 43 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
22 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 18 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 29 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 23 ביקורות על הנוף מהמלון, 19 אמרו שהוא היה מדהים
76 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 66 מצאו אותו מסייע ומנומס
39 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 35 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel Villa La Tour

4 Rue De La Tour, ויואו, ניס, צרפת

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Hotel Villa La Tour עם חדרים מלאי שיק ובנוסף מרפסת, אינטרנט אל- חוטי חינם ומיני בר. כאורחי Hotel Villa La Tour אתם תיהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Hotel Villa La Tour מציע שירותי בייביסיטר, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף תמצאו בית קפה, שירותי כביסה וכספת. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בניס ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

החדרים המודרנים בHotel Villa La Tour כוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וכספת. החדרים מכילים מגהץ, טלפון וערוצי לווין ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. לרשותכם חדרים ללא עישון.

בכל בוקר מוגש בHotel Villa La Tour בופה ארוחת בוקר עשיר ואפשר גם להזמין את ארוחת הבוקר לחדר. את יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות הנמצאות באזור. האורחים מוזמנים להתרווח ולבלות ערב שקט עם משקה בבר של המלון.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות במרחק הליכה קצר. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם תהיה מהנה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חוף פרטי, גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 876 ביקורות אורחים
111 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 99 אמרו שהם היו קטנים
138 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 127 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 186 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 19 ביקורות, 7 אמרו שהשירותים והאמבטיה היו די גדולים ואילו 12 אמרו שהם היו קטנים מדי
46 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 43 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
57 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 49 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Le Commodore Nice

10 Rue Barberis, Riquier, ניס, צרפת

המיקום של Hotel Le Commodore Nice הוא אידיאלי, בלב Riquier ורק פחות מעשר דקות הליכה מPalais des Congres Acropolis ולה טט או קארה. בHotel Le Commodore Nice תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

בHotel Le Commodore Nice תמצאו 26 חדרים מודרניים ושקטים. בין השאר, תמצאו בחדרים חדר אמבטיה פרטי וטלפון.

הHotel Le Commodore Nice ממוקם בסמוך למוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Place du Palais-de-Justice ואופרה דה ניס וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל בוטיק דה לום מודרן.

כללי

שירות חדרים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 9 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Suisse Nice

15 Quai Rauba Capeu, ויואו, ניס, צרפת

Hotel Suisse Nice נמצא במרכז ויואו ורק הליכה קצרה מColline du chateau. במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מודרנים כמו גם אינטרנט אל- חוטי חינם.

הוא מציע מערכת צ'ק אין אקספרס, קבלה הפועלת 24 שעות, דוכן השכרות רכב וצעדים ספורים אל חוף הים. כמו כן תמצאו במלון ניקוי יבש, מעלית ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בניס ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים הנוחים וגדולים מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין ומציעים נוף פנורמי של החוף, הים והמפרץ. החדרים מרווחים וממוזגים ומכילים מיני בר, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Suisse Nice הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בHotel Suisse Nice יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון יש מגוון רחב של מקומות בילוי. בHotel Suisse Nice תיהנו מבופה לארוחת בוקר מידי יום.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Place du Palais-de-Justice, קתדרלת ניס וWar Memorial וכעשרים דקות של הליכה אל מוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג ובוטיק דה לום מודרן. מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חוף פרטי, גישה ישירה לחוף

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 883 ביקורות אורחים
מתוך 79 ביקורות על המרפסת, 73 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה
21 אורחים ציינו את הנוף לים בביקורתם, 16 אמרו שהוא היה יפהפה
52 אורחים הזכירו בסקירתם את החוף, 49 אהבו אותו
מצאנו 38 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
116 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 88 חשבו שהמחיר היה הוגן
282 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 266 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Hotel Apogia Nice

26 Rue Smolett, Le Port, ניס, צרפת

המלון הנוח ממוקם באזור מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל לה טט או קארה, Palais des Congres Acropolis וOld Port.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ושירותי בייביסיטר. בHotel Apogia Nice פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בניס ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

בחדרים המודרנים של Hotel Apogia Nice תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כמו כן החדרים מאובזרים בטלפון, מיני בר ומיטות זוגיות. כל החדרים הממוזגים של הHotel Apogia Nice הם חסינים לרעש.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נפלאה ותפריט משקאות מגוון. ארוחת בוקר מוגשת מידי יום ובנוסף ישנה אפשרות לקבל את הארוחה לחדר.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל מוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג, בעוד Place du Palais-de-Justice ואופרה דה ניס במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה ניס קוט דאזור מן המלון הוא רק 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, פאב

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 163 ביקורות אורחים
מתוך 18 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 10 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד, אך 8 אמרו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון
21 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 17 מצאו אותו מסייע ומנומס
25 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 23 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 5 ביקורות על המקלחת, 4 אמרו שהיא הייתה מלוכלכת או שבורה
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן

La Reserve de Beaulieu

5 Boulevard du Marechal Leclerc, בוליאו סור-מר, צרפת

לLa Reserve de Beaulieu מיקום מצוין בבוליאו סור-מר עם אווירה נעימה ומרחק נסיעה קצר אל Place du Palais-de-Justice. הוא מציע בריכת שחיה ומרכז בריאות וספא.

La Reserve de Beaulieu מציע מכון יופי, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. במלון יש שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר. בנוסף יש מרכז קניות וחנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

בחדרים המרווחים וגדולים של La Reserve de Beaulieu תיהנו מטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד במיני בר, מגהץ ונגן די וי די. בנוסף ישנם נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בבר של La Reserve de Beaulieu תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

הLa Reserve de Beaulieu ממוקם בסמוך לחוף באי דה פורמי. מגדלור קאפ פראט ממוקם במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, טיולים מודרכים, גינה, ביליארד, טרקלין, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי גוף, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 102 ביקורות אורחים
מצאנו 13 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 13 ביקורות על מסעדת המלון, 10 המליצו לאכול בה
14 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 13 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 ציינו את האווירה במלון בביקורתם, 4 מצאו אותה מאוד רומנטית
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 16 ביקורות על המיקום של המלון, 13 אמרו שהוא במיקום נוח

Hotel Arc en Ciel Eze

Avenue du Jardin Exotique, אז, צרפת

המלון ממוקם באופן אידיאלי במרכז אז ומציע חדרים ממוזגים, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי חינם.

בHotel Arc en Ciel Eze תמצאו 6 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מקלחת.

בבר של Hotel Arc en Ciel Eze תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את חוף באי דה פורמי, חוף פאסאבל וגרימאלדי פורום. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הבוטיק דה לום מודרן, Espace Fontvieille ומועדון הגולף של מונטה קרלו.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

חנויות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Artemis Hotel Beaulieu-sur-Mer

3/5 Boulevard Marechal Joffre, בוליאו סור-מר, צרפת

המלון נמצא במרכז של בוליאו סור-מר ורק הליכה קצרה אל חוף באי דה פורמי. בArtemis Hotel Beaulieu-sur-Mer תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

המלון הוקם בשנות ה-60 בבוליאו סור-מר ולאחרונה עבר שיפוץ כולל על מנת לספק את הנוחות המירבית לאורחי המקום. בנוסף תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ומגרשי טניס. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בבוליאו סור-מר ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרנים של Artemis Hotel Beaulieu-sur-Mer מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

בבר של Artemis Hotel Beaulieu-sur-Mer תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Place du Palais-de-Justice, בוטיק דה לום מודרן ולה טט או קארה. מגדלור קאפ פראט נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

שייט בסירה, פעילויות ימיות, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 31 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 8 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
5 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה

Hotel Delcloy

5 AVENUE JEAN MONNET, סן זא'ן קאפ-פרה, צרפת

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה מלב סן זא'ן קאפ-פרה ומחיריו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית. המלון מציע בריכה וחדרים עם חדר אמבטיה צמוד, טלויזיה עם לווין וגישה חופשית לאינטרנט האלחוטי.

נופים פנורמיים של הים נשקפים מן הטראסה של Hotel Delcloy. במלון תמצאו בריכת ילדים, מועדון ילדים וקבלה הפועלת 24 שעות. לנוחיות האורחים, בHotel Delcloy שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים המוארים בHotel Delcloy כוללים וילונות אטומים לאור, טלפון וכספת. בהמלון תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Delcloy יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בכל בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון.

נמל התעופה ניס קוט דאזור נמצא במרחק של 40 דקות נהיגה. כיכר ג'אסטיס פאלאס, גני אלברט הראשון ובוטיק דה לום מודרן נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מועדון ילדים, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, חוף פרטי, גינה, גישה ישירה לחוף, ביליארד, מיני-גולף, מגרש משחקים, כדורעף, בריכת ילדים, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 74 ביקורות אורחים
מתוך 8 ביקורות על נקיון החדרים, 6 אמרו שהם היו מצוחצחים
10 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 10 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
12 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 4 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 3 ביקורות על האינטרנט, 3 אמרו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות

Hotel Comte De Nice Beaulieu-sur-Mer

25 Boulevard Marinoni, בוליאו סור-מר, צרפת

את Hotel Comte De Nice Beaulieu-sur-Mer תמצאו באזור כפרי ופסטורלי, מרחק נסיעה קצר אל Place du Palais-de-Justice, בוטיק דה לום מודרן ולה טט או קארה ורק 40 נסיעה לנמל התעופה ניס קוט דאזור. המלון הנוח ממוקם באופן אידיאלי במרכז הכפר.

במלון יש מעלית, ניקוי יבש ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בבוליאו סור-מר ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים במלון חודשו בשנת 2007 ומציעים חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלפון. בהמלון תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Hotel Comte De Nice Beaulieu-sur-Mer תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה חינם המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. חוף באי דה פורמי נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 51 ביקורות אורחים
מתוך 10 ביקורות על הצוות, 10 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 5 אמרו שהם היו קטנים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 2 ביקורות על הנוף מהמלון, 2 אמרו שהוא היה מדהים
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Appart'City Nice

18 bis, Route de Turin - Quartier Saint-Jean d'Angely, Saint-Roch, ניס, צרפת

דירות הנופש המתוחכמות ממוקמות כ-10 דקות הליכה מתחנת גאר דה ניס סן-רוש וסן-רוש, הדירות הינן ממוזגות עם מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. המרחק למרכז העיר ניס הוא רק 10 דקות נהיגה.

Appart'City Nice מציע מכבסה אוטומטית במטבעות, מעלית וחניה מקורה. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי דירות הנופש, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

כל הדירות המודרניות של Appart'City Nice מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם חדר אמבטיה פרטי, פינת קפה ותה ומקרר. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות גדולות במיוחד הערוכות לאירוח משפחות.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, דירות הנופש מגיש בופה עשיר ומפנק לארוחת בוקר. את יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות הנמצאות באזור.

נמל התעופה ניס קוט דאזור ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. דירות הנופש ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל לה טט או קארה, Palais des Congres Acropolis ומוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל בוטיק דה לום מודרן, Old Port והמוזיאון הפרנציסקני.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 159 ביקורות אורחים
מתוך 11 ביקורות על נקיון החדרים, 8 אמרו שהם היו מצוחצחים
10 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן
14 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 13 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 8 ביקורות על הצוות, 6 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 3 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

La Vieille Bergerie

585 Route de la Revere, אז, צרפת

את La Vieille Bergerie תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל שירותי בייביסיטר, אינטרנט אל- חוטי חינם וקבלה הפועלת 24 שעות.

La Vieille Bergerie מציע טראסה ומגרש משחקים. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

בחדרים המרווחים של La Vieille Bergerie תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, מגהץ וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכולם תמצאו פינת אוכל בחדר. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שLa Vieille Bergerie הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את חוף פאסאבל, חוף באי דה פורמי ולה טט או קארה. המרחק מנמל התעופה ניס קוט דאזור הינו 30 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על נקיון החדרים, 4 אמרו שהם היו מצוחצחים
6 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 6 אמרו שהוא היה מדהים
2 ציינו את האווירה במלון בביקורתם, 2 מצאו אותה מאוד רומנטית
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Lou Souleou

26, Rue des ponchettes, ויואו, ניס, צרפת

הbed and breakfast נמצא במרכז ויואו ורק מרחק קצר מWar Memorial וColline du chateau. הbed and breakfast הפופולרי נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Lou Souleou מציע אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בLou Souleou ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

בLou Souleou תמצאו 4 חדרים אינטימיים ונעימים. כל חדר מציע גם נגן די וי די וטלוויזיה עם מסך שטוח. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

מסעדת ה-bed and breakfast מציעה תפריט מגוון ואווירה ייחודית. בשכנות לbed & breakfast תמצאו מבחר רחב של מקומות בילוי. בנוסף, הbed and breakfast מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

ה-bed and breakfast נמצא כחמש דקות הליכה אל אופרה דה ניס, Place du Palais-de-Justice וקתדרלת ניס, בעוד המרחק אל מוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק מנמל התעופה ניס קוט דאזור הינו 20 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, נגן DVD, חדרים משפחתיים

שירותים

אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Royal Riviera

3 Avenue Jean Monnet, סן זא'ן קאפ-פרה, צרפת

המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה ממרכז סן זא'ן קאפ-פרה ומציע חדרים גדולים, בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה. כאורחי Hotel Royal Riviera אתם תיהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Hotel Royal Riviera מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז בריאות וספא, מעלית וקונסיירז'. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה ומועדון כושר. לנוחיות האורחים, בHotel Royal Riviera שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הנוחים ומרווחים מצויידים בכבלים / לוויין, מיני בר וכספת ומציעים נוף מרהיב של הים וההרים. כל חדר מכיל בין השאר מגהץ וטלפון. חדרי האמבטיה מכילים מראת איפור מוארת וכמו כן מקלחת, נעלי בית וחלוקי רחצה.

במלון ישנה מסעדה מתוחכמת המגישה מטעמים מהמטבח הגורמה ולצד הבריכה פועל בר עם מגוון משקאות וחטיפים. בערבים אתם מוזמנים ליהנות מהאווירה הנעימה והתפריט המגוון של בר המלון. בHotel Royal Riviera תיהנו מבופה לארוחת בוקר מידי יום.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את בוטיק דה לום מודרן, כיכר ג'אסטיס פאלאס וגני אלברט הראשון. הנסיעה אל היכל הספורט ז'ן בואין, מוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג וNorthern Forum לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, בר לצד הבריכה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, חוף פרטי, גינה, פעילויות ימיות, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 474 ביקורות אורחים
מצאנו 23 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 2 לא נהנו
42 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 18 אמרו שהם היו קטנים מדי, אך 24 לא הסכימו עם זה
94 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 82 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 53 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 65 ביקורות על הצוות, 60 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
23 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 18 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Esatitude Hotel

3 Rue de Roquebiliere, Saint-Roch, ניס, צרפת

המלון המודרני ממוקם כ-10 דקות הליכה מתחנת סן-רוש וגאר דה ניס סן-רוש, החדרים הינם ממוזגים עם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר ניס.

Esatitude Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו טראסה וחניה מקורה. המעברים בEsatitude Hotel מותאמים למעבר של כסאות גלגלים.

בEsatitude Hotel תמצאו 29 חדרים גדולים ומודרנים. האמבטיה כוללת מקלחת ומגבות.

בבר של Esatitude Hotel תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל בוקר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל לה טט או קארה ופחות מעשר דקות נסיעה אל Place du Palais-de-Justice, מוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג ובוטיק דה לום מודרן. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר המוזיאון הפרנציסקני במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 46 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 19 ביקורות על המיקום של המלון, 17 אמרו שהוא במיקום נוח
13 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהם היו די גדולים
13 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 13 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 4 ביקורות בהן נאמר שחדר האמבטיה היה גדול, ורק 1 לא הסכימו עם קביעה זו
מתוך 5 ביקורות על האינטרנט, 4 אמרו שהוא היה חינם

Clair Hotel

23 Boulevard Carnot Impasse Terra Amata, Le Port, ניס, צרפת

המלון הרגוע נמצא בלב Le Port, במרחק שתי דקות הליכה אל Old Port. בClair Hotel תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בחדרים הנוחים וגדולים של Clair Hotel תמצאו פינת קפה ותה, מקרר וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מצוייד במיקרוגל ומגהץ. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

נמל התעופה ניס קוט דאזור ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל לה טט או קארה, Place du Palais-de-Justice וקתדרלת ניס וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל War Memorial.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

ביקורות אורחים

סיכום של 153 ביקורות אורחים
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
27 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 23 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 61 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 14 ביקורות על מסעדת המלון, 13 המליצו לאכול בה
11 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 10 אמרו שהמיטות היו נוחות
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 7 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Carnot

8 Boulevard Carnot, Le Port, ניס, צרפת

Hotel Carnot ממוקם בLe Port, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר.

בHotel Carnot תמצאו 17 חדרים מודרניים ושקטים.

נמל התעופה ניס קוט דאזור נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. תיאטרון ניס, כיכר ג'אסטיס פאלאס וקתדרלת ניס נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שירות הזמנת כרטיסים

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 36 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

La Voile D'Or Saint-Jean-Cap-Ferrat

7 Avenue Jean Mermoz, סן זא'ן קאפ-פרה, צרפת

La Voile D'Or Saint-Jean-Cap-Ferrat מציע קונסיירז', מעלית ומרכז עסקים. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה. אורחים שרוצים לשמור על הכושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.

בנוסף ישנה בחדרים מרפסת והם מרוהטים עם מפואר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של La Voile D'Or Saint-Jean-Cap-Ferrat מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט צרפתי וים תיכוני.

נמל התעופה ניס קוט דאזור ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. מוזה דארט מודרן אה קונטמפוריאן דה שטרסבורג ולה טט או קארה נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מLa Voile D'Or Saint-Jean-Cap-Ferrat.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מיני בר, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 62 ביקורות אורחים
24 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 22 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
20 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 15 מצאו אותו מסייע ומנומס
13 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן אך 7 לא הסכימו עם זה
מתוך 13 ביקורות על מסעדת המלון, 12 המליצו לאכול בה
8 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 8 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים
14 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 12 אמרו שהוא היה מדהים

La Residence de la Reserve

30 Boulevard du Maréchal Leclerc, בוליאו סור-מר, צרפת

בדירות נופש La Residence de la Reserve תמצאו מועדון כושר, חדר כושר, ובנוסף מעלית.

La Residence de la Reserve מציע שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה וניקוי יבש. הצוות הידידותי של המלון יכול לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בבוליאו סור-מר ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

הדירות שקטות וממוזגות ויש בהן חלונות חסינים לרעש, כספת, טלוויזיה ומטבחון. כל דירה מכילה גם מדיח כלים, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר. חדר האמבטיה הפרטי כולל מייבש שיער ומקלחת.

הLa Residence de la Reserve ממוקם בסמוך לחוף באי דה פורמי. חוף פאסאבל נמצא גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, כסאות ילדים, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ג'קוזי, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת חיצונית

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, כספת, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Hotel Esprit d'Azur

4 Rue Barberis, Riquier, ניס, צרפת

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה מלב ניס ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה נפלאה וחסכונית.

במלון תמצאו מעלית, שירותי בייביסיטר וקונסיירז'. בHotel Esprit d'Azur פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

החדרים הנוחים בHotel Esprit d'Azur כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכספת. הם כוללים מגהץ, ערוצי לווין וטלפון. לרשותכם גישה חינם לאינטרנט.

הבר של Hotel Esprit d'Azur מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון בכל יום.

המלון נהנה ממיקום אידיאלי עם עם מגוון רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. הסעות אל ומנמל התעופה מופעלות מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 51 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 5 ביקורות על המיקום של המלון, 5 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
5 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שחדר האמבטיה היה נקי ובמצב טוב

Ibis Nice Palais des Congres

38 Rue Barberis, Riquier, ניס, צרפת

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז ניס ומציע חדרים נוחים, בית קפה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

המלון מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. במלון יש ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בניס ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים המרווחים של Ibis Nice Palais des Congres תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלפון, מיטות זוגיות ומגהץ.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Ibis Nice Palais des Congres מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 415 ביקורות אורחים
מתוך 11 ביקורות על האינטרנט, 11 אמרו שהוא היה חינם
24 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 23 מצאו אותו מסייע ומנומס
16 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 15 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 24 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 5 ביקורות על החניה, 5 ציינו שהיא הייתה זולה ונוחה
10 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 10 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Grand-Hotel du Cap-Ferrat

71 Boulevard Du General De Gaulle, סן זא'ן קאפ-פרה, צרפת

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Grand-Hotel du Cap-Ferrat עם חדרים אלגנטיים ובנוסף מיני בר, שרותים משייש וטלוויזיה עם מסך שטוח.

Grand-Hotel du Cap-Ferrat מציע בריכה, מעלית וסאונה. בנוסף, המלון מציע קונסיירז', מגרשי טניס וסאונה. מתקני הפנאי של Grand-Hotel du Cap-Ferrat כוללים פעילויות ימיות, סקי-מים ופעילויות שלג.

בחדרים המודרנים ומרווחים של Grand-Hotel du Cap-Ferrat תיהנו מכספת, מגהץ וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו טלפון. כל החדרים הממוזגים של הGrand-Hotel du Cap-Ferrat הם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בGrand-Hotel du Cap-Ferrat מסעדה ובר. המסעדה מגישה תפריט בין-לאומי וים תיכוני ובבר תמצאו תפריט מגוון של משקאות וארוחות קלות. מידי יום נפתח בופה לארוחת הבוקר, כמון כן ניתן להזמין ארוחת בוקר לחדר.

נמל התעופה ניס קוט דאזור נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. לה טט או קארה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מועדון ילדים, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סקי-מים, טרקלין, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי, טיפולי גוף, בריכה מקורה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, חנויות במלון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 99 ביקורות אורחים
23 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 19 ימליצו עליה
מצאנו 20 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 17 ביקורות על גודל החדרים, 6 אמרו שהם היו גדולים מדי אך 11 אמרו שהם היו קטנים מדי
22 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 21 אמרו שהוא היה מדהים
20 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 13 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 16 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס


View Larger Map

hotels-seeker.com , וילפארנש סור-מר בתי מלון, וילפארנש סור-מר, מלונות בוילפארנש סור-מר, וילפארנש סור-מר דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בוילפארנש סור-מר, וילפארנש סור-מר - ביקורות אורחים , וילפארנש סור-מר - תמונות של בתי מלון

וילפארנש סור-מר: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Villefranche_sur_Mer_2.htm
צרפת: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/France.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה