יום ראשון, 24 במרץ 2013

חופשה רגועה במלונות פופולריים ב-וילפראנש סור-סאון, צרפת

וילפראנש סור-סאון, צרפת

וילפראנש סור-סאון

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 30 מלונות בוילפראנש סור-סאו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Ici & La

384 boulevard Louis Blanc, וילפראנש סור-סאו, צרפת

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז וילפראנש סור-סאו ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מועדון כושר ובריכה.

Ici & La מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מכבסה ומעלית. בנוסף, המלון מציע חנייה במקום, טראסה ואחסון מזוודות. מרכז עסקים פועל לטובת האורחים שמגיעים לצרכי עסקים.

כל החדרים המודרניים של Ici & La מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל החדרים הממוזגים בIci & La הם חסינים לרעש.

במסעדה של Ici & La תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט הצרפתי. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת בכל בוקר, ניתן להזמין אותה ישירות אל החדר או ליהנות ממנה בחדר האוכל. בנוסף, האורחים מוזמנים לשבת וליהנות בבר של המלון.

Macon-Charnay Airport (QNX) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. הנסיעה אל Golf du Beaujolais לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


BEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone

96 Avenue De La Liberation, וילפראנש סור-סאו, צרפת

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז וילפראנש סור-סאו.

BEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אינטרנט אל- חוטי חינם, מכבסה ומעלית. בBEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

החדרים הגדולים בBEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. הם כוללים מגהץ, מיני בר וטלפון. כל החדרים הממוזגים של הBEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone הם חסינים לרעש.

בבר של BEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המסעדה של BEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone מעוצבת בסגנון אירופאי ומציעה תפריט צרפתי. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

Macon-Charnay Airport (QNX) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. BEST WESTERN Hotel Plaisance - Villefranche-sur-Saone מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 80 ביקורות אורחים
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 9 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
10 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 9 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 4 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות
2 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו

Hotel Balladins Lyon Nord Villefranche-sur-Saone Confort

365 avenue Theodore Braun, וילפראנש סור-סאו, צרפת

Hotel Balladins Lyon Nord Villefranche-sur-Saone Confort מציע אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם וחנייה מאובטחת. בHotel Balladins Lyon Nord Villefranche-sur-Saone Confort פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Balladins Lyon Nord Villefranche-sur-Saone Confort מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Balladins Lyon Nord Villefranche-sur-Saone Confort מגישה תפריט צרפתי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. בופה לארוחת בוקר מוגש מידי יום.

Macon-Charnay Airport (QNX) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Hotel Balladins Lyon Nord Villefranche-sur-Saone Confort מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

Hotel Newport Villefranche-sur-Saone

610 Avenue de l'Europe, וילפראנש סור-סאו, צרפת

Hotel Newport Villefranche-sur-Saone מציע טראסה, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

בחדרים המרווחים של Hotel Newport Villefranche-sur-Saone תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו טלפון. כל החדרים הממוזגים של הHotel Newport Villefranche-sur-Saone הינם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בHotel Newport Villefranche-sur-Saone מסעדה ובר. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה סנט אכזופרי-ליון ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה. מרכז העיר וילפראנש סור-סאו נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, טעימות יין, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, מכונת צילום , שרותי פקס, חדרי אירועים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים

Hotel Kyriad

146 Rue De La Sous Prefecture, וילפראנש סור-סאו, צרפת

המלון ממוקם באופן אידיאלי במרכז וילפראנש סור-סאו ומציע חדרים ממוזגים, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי חינם.

Hotel Kyriad מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית ואחסון מזוודות. בנוסף תמצאו חדר טלוויזיה וטראסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בוילפראנש סור-סאו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים המרווחים של Hotel Kyriad מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף, הם מכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ומגהץ. ואפשר גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

את ארוחת הבוקר תוכלו לקבל ישירות בחדר או ליהנות ממנה בבופה המפואר של Hotel Kyriad. בלובי בר של המלון יש תפריט משקאות מגוון ומבחר של עיתונים יומיים המתחדש מידי יום. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

Macon-Charnay Airport (QNX) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל Golf du Beaujolais לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 29 ביקורות אורחים

Campanile Villefranche-sur-Saone

210 rue Georges Mangin, וילפראנש סור-סאו, צרפת

נמצא במרחק נסיעה של מספר דקות ממרכז וילפראנש סור-סאו , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי ללא תשלום.

Campanile Villefranche-sur-Saone מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר טלוויזיה. לנוחיות האורחים, בCampanile Villefranche-sur-Saone שמו דגש על נגישות לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הגדולים בCampanile Villefranche-sur-Saone מכילים פינת קפה ותה, כבלים / לוויין ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלפון, מכונת קפה ומגהץ. האורחים יהנו ממראת איפור מוארת ומקלחת בחדרי האמבטיה.

התחילו את יומכם עם ארוחת בוקר בסגנון בופה עשיר ואיכותי ובהמשך תוכלו להנות ממטעמים מהמטבח המקומי במסעדת המלון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה סנט אכזופרי-ליון ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם הינה מהנה ונעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 61 ביקורות אורחים

The Liberty's

81 Rue D Anse, וילפראנש סור-סאו, צרפת

המלון יושב לנוחותכם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם בוילפראנש סור-סאו.

The Liberty's מציע טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

בThe Liberty's תמצאו 11 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה מציעים מייבש שיער ומקלחת. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בThe Liberty's יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון תמצאו מגוון רחב של מקומות בילוי. בופה לארוחת בוקר מוגש מידי יום.

Macon-Charnay Airport (QNX) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. הGolf du Beaujolais נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, פאב, חדרים משפחתיים

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


L'Hostellerie la Ferme du Poulet

180 Rue Georges Mangin, וילפראנש סור-סאו, צרפת

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה ממרכז וילפראנש סור-סאו ומחיריו נוחים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

L'Hostellerie la Ferme du Poulet מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

בחדרים המרווחים של L'Hostellerie la Ferme du Poulet תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו ארונות. כל החדרים הממוזגים של הL'Hostellerie la Ferme du Poulet הם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בL'Hostellerie la Ferme du Poulet מסעדה ובר. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים להזמין אותה לחדר.

Macon-Charnay Airport (QNX) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. הGolf du Beaujolais נמצא כ- 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרי דיונים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel F1 Villefranche-sur-Saone

465, Avenue Théodore Braun, וילפראנש סור-סאו, צרפת

החדרים המרווחים בHotel F1 Villefranche-sur-Saone מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

התעוררו לבופה מפנק לארוחת הבוקר לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בוילפראנש סור-סאו. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

Macon-Charnay Airport (QNX) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. Golf du Beaujolais נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים

Premiere Classe Lyon Nord Genay-Massieux

ממוקם במרחק נסיעה של חמש דקות ממרכז מאסיו , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי ללא תשלום.

בחדרים הנוחים של Premiere Classe Lyon Nord Genay-Massieux תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מאובזרים במאוורר תקרה ומיקרוגל.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית.

Lyon-Bron Airport (LYN) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

שירותים

מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים

Ibis Lyon Villefranche Saone

94 Allee De Riottier, לימא, צרפת

Ibis Lyon Villefranche Saone מציע מרכז עסקים, בריכה ומעלית. בנוסף, יש במלון מגרשי טניס, חדרי דיונים ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון ידידותי לחיות הבית של אורחיו.

בחדרים המרווחים של Ibis Lyon Villefranche Saone תיהנו מטלוויזיה, מגהץ וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מיטות זוגיות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בסמוך למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיירה וילפראנש סור-סאו הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Camping Les Portes Du Beaujolais

Avenue Jean Vacher, אנס, צרפת

במקום Camping Les Portes Du Beaujolais תמצאו בריכה, ג'קוזי, ומגרשי טניס. המיקום במרכז העיר הינו אידיאלי ויאפשר לכם להגיע ברגל למבחר של מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי.

Camping Les Portes Du Beaujolais מציע מגרש משחקים, בר לארוחות קלות ומיני-גולף. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להיות מעודכנים. מתקני הפנאי של Camping Les Portes Du Beaujolais כוללים פעילויות ימיות, דיג וטניס שולחן.

בCamping Les Portes Du Beaujolais תמצאו 58 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים מטבחון, מקרר ומיקרוגל. חדר האמבטיה מכיל מגבות.

בנוסף פועלים בCamping Les Portes Du Beaujolais מסעדה ובר.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, מסלול גולף, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש גולף (באזור), קריוקי, פעילויות ימיות, ביליארד, דיג, מיני-גולף, מגרש משחקים, ג'קוזי, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Inter Hotel Lyon Nord

142 Avenue Lavoisier, מאסיו, צרפת

נמצא במרחק נסיעה של חמש דקות מלב מאסיו , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי חינם.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

בInter Hotel Lyon Nord תמצאו 40 חדרים מודרנים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מייבש שיער. כל החדרים הממוזגים בInter Hotel Lyon Nord חסינים לרעש.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, המלון מגיש בופה עשיר ומפנק לארוחת בוקר.

Macon-Charnay Airport (QNX) ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. הL Espace Tete d Or, Golf Club du Gouverneur וVenue au Double Mixte נמצאים 20 דקות במכונית.

כללי

נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

שרותי אירועים, חדרי דיונים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Tante Yvonne Quincieux

28 Rue De La Republique, קווינסיאו, צרפת

המלון יושב לנוחותכם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בקווינסיאו.

כל החדרים הנוחים של Hotel Tante Yvonne Quincieux מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה.

Lyon-Bron Airport (LYN) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Chateau De Tanay

Chemin de Tanay, סן דידייה דו פורמו, צרפת

המלון המקסים נמצא באופן אידיאלי במרכז סן דידייה דו פורמו ומציע בריכה (בעונה) ואינטרנט אל- חוטי חינם.

נופים מרהיבים של החצר נשקפים מן הטראסה של Chateau De Tanay. בנוסף, יש במלון מכבסה וספריה. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

בChateau De Tanay תמצאו 5 חדרים נוחים ומודרנים. כל החדרים הממוזגים של הChateau De Tanay הינם חסינים לרעש.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. יש מבחר רחב של אפשרויות לארוחת בוקר.

Macon-Charnay Airport (QNX) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה. הGolf du Beaujolais נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, גינה, פעילויות ימיות, ביליארד, דיג, בריכה חיצונית

שירותים

כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Regina Ars-sur-Formans

657 Route Départementale 904, ארס סור פורמן, צרפת

המלון ממוקם לנוחותכם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בארס סור פורמן.

Hotel Regina Ars-sur-Formans מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה. בHotel Regina Ars-sur-Formans פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. במלון תמצאו מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל פעילויות ימיות ודיג.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Regina Ars-sur-Formans מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומגבות.

בבר של Hotel Regina Ars-sur-Formans תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Golf Club du Gouverneur וGolf du Beaujolais. המרחק של Macon-Charnay Airport (QNX) מן המלון הוא רק 40 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Chateau De Bagnols

Place du Chateau 1, באניול, רון-אלפ, צרפת

המלון הייחודי Hotel Chateau De Bagnols ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע מגרשי טניס ובריכה (בעונה).

נופים פנורמיים של העמק נשקפים מן הטראסה של Hotel Chateau De Bagnols. בנוסף, המלון מציע מעלית, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

בHotel Chateau De Bagnols תמצאו 19 חדרים גדולים ונוחים. הם כוללים כספת ומגהץ. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Chateau De Bagnols הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בHotel Chateau De Bagnols יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, ידידותי לקהילה הגאה, אח

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 102 ביקורות אורחים
מתוך 26 ביקורות על מסעדת המלון, 23 המליצו לאכול בה
20 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 20 אמרו שהוא היה מדהים
29 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 19 מצאו אותו מסייע ומנומס
22 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 16 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 14 ביקורות על גודל החדרים, 13 אמרו שהם היו גדולים
11 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Maison de Marie

163 Route d'Ars, מונמרלה-סור-סאון, צרפת

Maison de Marie מציע אחסון מזוודות, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף, יש במלון סאונה טורקית וטראסה. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

כל החדרים המודרניים של Maison de Marie מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

Macon-Charnay Airport (QNX) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. מרכז העיר ארנר נמצא במרחק 20 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Restaurant O2 Saone

311 chemin de Port Bernalin, קווינסיאו, צרפת

Hotel Restaurant O2 Saone מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה.

החדרים הנוחים בHotel Restaurant O2 Saone כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי.

במסעדה של Hotel Restaurant O2 Saone תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח המקומי. בבר תמצאו מגון רחב של משקאות איכותיים. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

אופני הרים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Residence Le Mesnil Longsard

4060, route de Longsard, ארנר, צרפת

בדירות המרווחות של Residence Le Mesnil Longsard תמצאו מטבחון, מקרר ומרפסת פרטית. הן כוללות מיקרוגל ופינת אוכל בחדר.

כללי

נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, חדרי מלון נגישים לנכים, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Chateau De Longsard

4060 route de Longsard, ארנר, צרפת

שרותי ה-bed and breakfast כוללים כספת, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו טראסה וחנייה במקום. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Chateau De Longsard מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, פינת קפה ותה וכספת. כמו כן החדרים מכילים חימום מרכזי ומכונת קפה.

כללי

חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אח

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Le Savigny

Le Bourg, בלסה, צרפת

המלון הגדול נמצא לנוחותכם במרכז בלסה ומציע יקב ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בHotel Le Savigny תמצאו 11 חדרים מרווחים וגדולים.

כללי

חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Le Clos du Chene

370 Chemin du Carre, סן ברנרד, צרפת

בbed & breakfast Le Clos du Chene יש סאונה, חדר כושר, ואחסון מזוודות. הbed and breakfast הפופולרי נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

נופים מרהיבים של הנהר נשקפים מן הטראסה של Le Clos du Chene. הגישה לאינטרנט זמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להשאר מחוברים. מתקני הפנאי של Le Clos du Chene כוללים טניס שולחן ודיג.

החדרים הנוחים בLe Clos du Chene מכילים כספת וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים הממוזגים של הbed & breakfast חסינים לרעש.

מסעדת ה-bed and breakfast פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עשיר ומגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

Macon-Charnay Airport (QNX) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Golf du Beaujolais ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

סאונה, גינה, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה

שירותים

כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Chateau de la Venerie

2200 route de la Veinerie, ארנר, צרפת

בחדרים המרווחים של Chateau de la Venerie תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

על מנת להבטיח התחלה טובה ליום, ה-bed and breakfast מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית עשירה ומפנקת.

Macon-Charnay Airport (QNX) נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. מרכז העיר ארנר נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Le Clos des Anges

Lieu dit "Le Divin", באניול, רון-אלפ, צרפת

בbed & breakfast Le Clos des Anges יש בריכה פנימית, סאונה, ואינטרנט אל- חוטי חינם.

החדרים המרווחים כוללים חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח.

המסעדה של Le Clos des Anges מציעה תפריט קונטיננטלי נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן הbed & breakfast. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של ה-bed and breakfast.

בbed & breakfast תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. מרכז העיר באניול נמצא במרחק 20 דקות הליכה מה-bed and breakfast.

כללי

מסעדה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, גינה, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , וילפראנש סור-סאו בתי מלון, וילפראנש סור-סאו, מלונות בוילפראנש סור-סאו, וילפראנש סור-סאו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בוילפראנש סור-סאו, וילפראנש סור-סאו - ביקורות אורחים , וילפראנש סור-סאו - תמונות של בתי מלון

וילפראנש סור-סאון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Villefranche_sur_Saone_1.htm
צרפת: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/France.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה