יום שני, 29 באפריל 2013

איזה מלונות מומלצים יש ב-לוקמריה-פלוזאן, צרפת

לוקמריה-פלוזאן, צרפת

לוקמריה-פלוזאן

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 28 מלונות בלוקמריה פלוזאן עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Residence Iroise Armorique

במקום Residence Iroise Armorique יש בריכה, סאונה, ושירותי כביסה. כאורחי Residence Iroise Armorique אתם תיהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Residence Iroise Armorique מציע טראסה, מועדון כושר ואחסון מזוודות. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. המקום גם מספק לאורחיו גישה לאינטרנט Wi-Fi.

החדרים הנוחים בResidence Iroise Armorique מכילים מטבחון, חדר אמבטיה פרטי ומרפסת. בנוסף החדרים מאובזרים במקרר, מכונת קפה ופינת קפה ותה.

מיקום המקום מאפשר לאורחים להגיע אל רוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה. מרכז העיירה לוקמריה פלוזאן הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, כסאות ילדים, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, חוף פרטי, גינה, גישה ישירה לחוף, ביליארד, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

שירותי כביסה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Hotel Restaurant Les Voyageurs Saint-Renan

16, rue Saint-Yves 29290, לוקמריה פלוזאן, צרפת

Hotel Restaurant Les Voyageurs Saint-Renan מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וחנייה במקום. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel Restaurant Les Voyageurs Saint-Renan מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לשהייה של משפחות.

בHotel Restaurant Les Voyageurs Saint-Renan יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים לקבלה בחדר.

נמל התעופה ברסט ברטנייה נמצא במרחק של 30 דקות נהיגה. מסלול הגולף ברסט לה-אבר וPortzic Lighthouse נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

אגם

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Ibis Brest Centre

13 Rue de Siam, ברסט, צרפת

המלון נמצא במרכז של ברסט, רק 5 דקות הליכה אל Recouvrance Bridge. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לברסט להציע.

Ibis Brest Centre מציע קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ומעלית. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בברסט ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Ibis Brest Centre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כבלים / לוויין ומייבש שיער. ואפשר גם להזמין חדרים ללא עישון.

בבר של Ibis Brest Centre תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Télécom Bretagne, Portzic Lighthouse וSuperior National School of Advanced Techniques of Brittany. המרחק של נמל התעופה ברסט ברטנייה מן המלון הוא רק 20 דקות באוטו.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

שייט בסירה, פעילויות ימיות

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 157 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 4 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים

Hotel du Questel

120 Rue Francis Thomas, ברסט, צרפת

Hotel du Questel מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ושירות הזמנת כרטיסים. במלון תמצאו טראסה, גינה וחנייה במקום. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם בברסט ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Hotel du Questel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלפון. בהמלון תמצאו מספר חדרים גדולים במיוחד הערוכים לאירוח משפחות.

בבר של Hotel du Questel תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה ברסט ברטנייה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Télécom Bretagne, Recouvrance Bridge וSuperior National School of Advanced Techniques of Brittany נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), רכיבת סוסים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, מרכז כנסים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 53 ביקורות אורחים

Hotel Le Continental

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel Le Continental ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של ברסט. הוא ממוקם במרחק עשר דקות הליכה אל Recouvrance Bridge.

בHotel Le Continental תמצאו 73 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בברסט ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים הגדולים בHotel Le Continental מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים נוחים וממוזגים ומכילים טלפון, מייבש שיער ושעון מעורר. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Le Continental הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Hotel Le Continental תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

בסביבת Hotel Le Continental תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. Portzic Lighthouse, Superior National School of Advanced Techniques of Brittany וTélécom Bretagne נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, ביליארד

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 126 ביקורות אורחים
12 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 12 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 6 ביקורות על המיקום של המלון, 6 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Le Regent Brest

22 Rue Algesiras, ברסט, צרפת

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel Le Regent Brest תהנו מגישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של ברסט. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאתרי התיירות שיש לברסט להציע.

כל החדרים המודרניים של Hotel Le Regent Brest מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במקלחת. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את הגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

בבר של Hotel Le Regent Brest תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

נמל התעופה ברסט ברטנייה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. Télécom Bretagne וPortzic Lighthouse ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Le Regent Brest.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 40 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 2 אמרו שהם היו גדולים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Villas des Plages

55 bis route Touristique, לה קונקה, צרפת

בVillas des Plages תמצאו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ובריכה פנימית ווילות המכילות בין השאר אזור ישיבה בחדר. המקום הפופולרי ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר.

Villas des Plages מציע מגרש משחקים וטראסה.

בVillas des Plages תמצאו 3 וילות מודרניות ושקטות. מספר וילות הינן מרווחות במיוחד והן עוצבו לאירוח משפחות.

כללי

מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, בריכה מקורה

שירותים

השכרת אופניים, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Auberge De Bel Air Bed and Breakfast Breles

Route De Lanildut, ברלה, צרפת

הbed and breakfast נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בברלה.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בbed & breakfast תמצאו ספריה, מגרש משחקים ומיני-גולף. ובנוסף הbed and breakfast מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

החדרים הנוחים בAuberge De Bel Air Bed and Breakfast Breles כוללים חדר אמבטיה פרטי.

מסעדת ה-bed and breakfast מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. יש מגוון רחב של אפשרויות לארוחת בוקר.

נמל התעופה ברסט ברטנייה נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. לא רחוק מן ה-bed and breakfast ישנם יופי של אתרי דייג נהדרים, מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Logis Vent D'Iroise

Pointe Saint Mathieu, פלוגונבלי, צרפת

Logis Vent D'Iroise מציע שירות הזמנת כרטיסים וטראסה. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. מתקני הפנאי של Logis Vent D'Iroise כוללים גלישת רוח ורכיבת סוסים.

בחדרים האינטימיים ומוארים של Logis Vent D'Iroise תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה. יש מגוון רחב של אפשרויות לארוחת בוקר. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר.

מיקום המלון אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. המרחק של נמל התעופה ברסט ברטנייה מן המלון הוא רק 50 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, אגם, מסאז'

שירותים

השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 80 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים

Little Lodge Hotel

24 Rue De L'Harteloire, ברסט, צרפת

המלון נמצא באופן מושלם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בברסט.

Little Lodge Hotel מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Little Lodge Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח.

המלון נמצא במרחק הליכה קצר ממרכזי קניות, בידור, בתי קפה ומסעדות. Recouvrance Bridge נמצא במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים

Hotel de la Rade

6 Rue de Siam, ברסט, צרפת

המלון ממוקם בלב ברסט, מרחק של מספר דקות הליכה אל Recouvrance Bridge.

Hotel de la Rade מציע שרות ניקוי חדרים מידי יום, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות בעמדת הקבלה הינו אדיב ומקצועי וישמח לסייע לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. חיות הבית שלכם לא יצטרכו להישאר מאחור, המלון מוכן וערוך עבורן וצוות המקום ישמח לסייע לכם בכל דבר נוסף שתצטרכו. לנוחיות האורחים, הHotel de la Rade נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים מציעים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. בחדרים יש גם פינת אוכל בחדר, טלפון ומגהץ. חדרי האמבטיה עוצבו בקפידה כדי להבטיח לכם נוחות מושלמת ומכילים בין השאר מייבש שיער.

האזור בו ממוקם המלון הינו מוביל את חיי הלילה ואתם תיהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

מיקום המלון נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. Superior National School of Advanced Techniques of Brittany וTélécom Bretagne נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHotel de la Rade. Francis-Le Blé Stadium וPortzic Lighthouse נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות, חדרי עישון

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על גודל החדרים, 3 אמרו שהם היו קטנים מדי
2 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 2 ציינו שהוא היה חינם

Hotel Belvedere Brest

380, Rue Pierre Rivoalon, ברסט, צרפת

חופשה בHotel Belvedere Brest מבטיחה לכם נופש נהדר עם חדרים מרווחים המשקיפים לנוף הפנורמי של הים, חניה חינם, מסעדה ובר.

Hotel Belvedere Brest מציע גינה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית.

בHotel Belvedere Brest תמצאו 35 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה מציעים מייבש שיער ומקלחת. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

נמל התעופה ברסט ברטנייה ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל Superior National School of Advanced Techniques of Brittany וRecouvrance Bridge לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Hostellerie de la Pointe Saint-Mathieu

Pointe Saint-Mathieu, פלוגונבלי, צרפת

האכסניה נמצאת כ-20 דקות הליכה ממרכז פלוגונבלי ומציעה חדרים נוחים, סאונה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וג'קוזי.

Hostellerie de la Pointe Saint-Mathieu מציע מכון יופי, בריכה מחוממת ומעלית. באכסניה תמצאו מרכז בריאות וספא, כספת ומרכז עסקים. בתוך שטח האכסניה יש גם חנות מזכרות/מתנות.

בHostellerie de la Pointe Saint-Mathieu תמצאו 23 חדרים מודרנים ומרווחים.

בנוסף פועלים בHostellerie de la Pointe Saint-Mathieu מסעדה ובר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה ברסט ברטנייה נמצא במרחק קצר של 40 דקות נהיגה. Portzic Lighthouse וTélécom Bretagne ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHostellerie de la Pointe Saint-Mathieu.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, חלוקי רחצה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 136 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 7 ימליצו עליה
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 7 ביקורות על המיקום של המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח
5 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 5 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים

Hotel Astoria Brest

9 Rue Traverse, ברסט, צרפת

המיקום המרכזי של Hotel Astoria Brest יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של ברסט כמו למשל Recouvrance Bridge אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בHotel Astoria Brest תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

המלון מתהדר ב-26 חדרים נוחים.

בסביבת Hotel Astoria Brest תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. Francis-Le Blé Stadium ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Residence des Iles

55 bis rue Touristique, לה קונקה, צרפת

המקום המקסים נמצא באופן אידיאלי במרכז לה קונקה ומציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ובריכה פנימית.

Residence des Iles מציע טראסה ומגרש משחקים.

בResidence des Iles תמצאו 10 חדרים מודרניים ושקטים. בהמקום תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד הערוכים לאירוח משפחות.

כללי

מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, בריכה מקורה

שירותים

השכרת אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Oceania Brest Centre

82 Rue Siam, ברסט, צרפת

Hotel Oceania Brest Centre מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

Hotel Oceania Brest Centre מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ומעלית. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. לנוחיות האורחים, הHotel Oceania Brest Centre נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Oceania Brest Centre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מכילים מיטות זוגיות, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים בHotel Oceania Brest Centre הינם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בHotel Oceania Brest Centre מסעדה ובר. התעוררו לארוחת בוקר אמריקאית נהדרת. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ומקומות הבילוי שבאזור.

מקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. Recouvrance Bridge נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 94 ביקורות אורחים
12 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 12 ימליצו עליה
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 16 ביקורות על המיקום של המלון, 13 אמרו שהוא במיקום נוח
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
4 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 4 לא היו צריכים לשלם עבורו
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Saint-Louis Hotel

6 Rue Algesiras, ברסט, צרפת

נמצא במיקום מרכזי, Saint-Louis Hotel מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ברסט. בSaint-Louis Hotel תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

בSaint-Louis Hotel תמצאו 16 חדרים מודרניים ושקטים.

המיקום במרכז חיי הלילה של ברסט מבטיח מגוון מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. Télécom Bretagne וPortzic Lighthouse נמצאים במרחק של נסיעה קלה מSaint-Louis Hotel.

כללי

חדרים ללא עישון

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 היו מרוצים מהאינטרנט
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel La Corniche Brest

1 Rue Amiral Nicol, ברסט, צרפת

בHotel La Corniche Brest תמצאו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומגרשי טניס וחדרים המכילים בין השאר כבלים / לוויין. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ברסט.

Hotel La Corniche Brest מציע גינה וטראסה.

בHotel La Corniche Brest תמצאו 19 חדרים גדולים. כל חדר מכיל בין השאר טלוויזיה עם מסך שטוח, מייבש שיער וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Superior National School of Advanced Techniques of Brittany, Francis-Le Blé Stadium וTélécom Bretagne. המרחק של נמל התעופה ברסט ברטנייה מן המלון הוא רק 30 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, גינה

שירותים

חדרים לועידות וסמינרים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 19 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
3 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה

Les Galets Blancs

6-8 Impasse des Galets - Presqu'ile de Kermorvan, לה קונקה, צרפת

המקום המדורג 4 כוכבים ממוקם במרכז לה קונקה.

Les Galets Blancs מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות וספריה. בין השאר תמצאו במקום גינה וטראסה. מתקני הפנאי של Les Galets Blancs כוללים דיג, שיט בקנו ורכיבת סוסים.

בLes Galets Blancs תמצאו 4 חדרים מודרניים ושקטים. החדרים מאובזרים בנגן די וי די, חדר אמבטיה פרטי וברביקיו. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שLes Galets Blancs הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

כללי

חדרים ללא עישון, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

השכרת אופניים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Residence Nemea Le Domaine de Bertheaume

Boulevard de la Mer, Plage du Trez-Hir, פלוגונבלי, צרפת

דירות הנופש האינטימיות ממוקמות באופן אידיאלי במרכז פלוגונבלי ומציעות סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה פנימית.

Residence Nemea Le Domaine de Bertheaume מציע מועדון כושר, שירותי כביסה ומכבסה. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

הדירות הנוחות בResidence Nemea Le Domaine de Bertheaume כוללים מטבחון, מקרר ומדיח כלים. הן כוללות מכונת קפה, מגהץ ומיקרוגל. בהדירות נופש תמצאו מספר דירות גדולות במיוחד הערוכות לאירוח משפחות.

נמל התעופה ברסט ברטנייה נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה. Télécom Bretagne וPortzic Lighthouse נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מResidence Nemea Le Domaine de Bertheaume.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, כסאות ילדים, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, סאונה, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, ביליארד, מסלולי הליכה, בריכה מקורה

שירותים

שירותי כביסה, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel De La Paix Brest

32 Rue Algesiras, ברסט, צרפת

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel De La Paix Brest תהנו מגישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של ברסט. המלון המודרני ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לברסט להציע.

Hotel De La Paix Brest מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וניקוי יבש. בנוסף תמצאו מכבסה, שירותי כביסה ואחסון מזוודות.

בחדרים העכשוויים ומודרנים של Hotel De La Paix Brest תמצאו כספת, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו טלפון.

בנוסף פועלים בHotel De La Paix Brest מסעדה ובר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Télécom Bretagne, Portzic Lighthouse וSuperior National School of Advanced Techniques of Brittany. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Recouvrance Bridge וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Francis-Le Blé Stadium.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 74 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 7 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 3 ביקורות על המיטות, 3 אמרו שהן היו נוחות
2 אורחים ציינו בביקורתם את מהירות האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה די מהיר
2 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Camping Plage de Trez-Rouz

Departementale 355, קרוזו, צרפת

Camping Plage de Trez-Rouz מציע בר לארוחות קלות, מכבסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף יש מיני מרקט בתוך שטח המקום.

בחדרים המרווחים של Camping Plage de Trez-Rouz תיהנו ממכונת קפה, חדר אמבטיה פרטי ומגהץ. כל חדר כולל גם מיקרוגל, ברביקיו ופינת אוכל בחדר.

בבר של Camping Plage de Trez-Rouz תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

כללי

פינת קפה ותה, מיקרוגל, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

פעילויות ימיות, שייט בקאנו

שירותים

כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Au Bout Du Monde Le Conquet

Place Llandeilo, לה קונקה, צרפת

בHotel Au Bout Du Monde Le Conquet תמצאו 20 חדרים נוחים. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Hotel Au Bout Du Monde Le Conquet תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

בסביבת Hotel Au Bout Du Monde Le Conquet תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. המרחק של נמל התעופה ברסט ברטנייה מן המלון הינו 50 דקות במכונית.

כללי

חדרים ללא עישון, מקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 27 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן היו נקיות מאוד
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel de la Vinotiere

1 Rue du Lieutenant Jourden, לה קונקה, צרפת

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel de la Vinotiere ישנה גישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של לה קונקה.

Hotel de la Vinotiere מציע ספריה וטראסה. בHotel de la Vinotiere פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. בתוך שטח המלון יש גם חנות מזכרות/מתנות.

החדרים הנוחים בHotel de la Vinotiere כוללים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר מצוייד במיני בר, מכונת קפה וטלפון.

בבר של Hotel de la Vinotiere תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

Hotel de la Vinotiere נמצא באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של לה קונקה. מסלול הגולף ברסט לה-אבר נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

אופניים, פעילויות ימיות, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, ג'קוזי

שירותים

שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 33 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו קטנות מדי
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Hotel Thalassa

12 Quai Styvel, קאמרה סור-מר, צרפת

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel Thalassa ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של קאמרה סור-מר. הוא מציע ג'קוזי ובריכה.

Hotel Thalassa מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה ומעלית. במלון תמצאו סאונה טורקית, מכבסה וטראסה. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Thalassa מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. חדר האמבטיה כולל אמבטיה נפרדת ומקלחת.

בבר של Hotel Thalassa תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח המקומי ומקומי. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

המלון ממוקם במרכז אזור הבילויים של קאמרה סור-מר עם מסעדות, בתי קפה ומועדני לילה בקירבת מקום. המרחק של נמל התעופה ברסט ברטנייה מן המלון הוא רק 70 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, אמבטיה, גינה, ג'קוזי, אמבטיית אדים, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00




Tags:
hotels-seeker.com , לוקמריה פלוזאן בתי מלון, לוקמריה פלוזאן, מלונות בלוקמריה פלוזאן, לוקמריה פלוזאן דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בלוקמריה פלוזאן, לוקמריה פלוזאן - ביקורות אורחים , לוקמריה פלוזאן - תמונות של בתי מלון

Links:
לוקמריה-פלוזאן
צרפת


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה