יום שני, 29 באפריל 2013

מבצעים הטובים ביותר במלונות המומלצים ב-לס הוש, צרפת

לס הוש, צרפת

לס הוש

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 37 מלונות באוש עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Du Bois Hotel Les Houches Chamonix

475 Avenue Des Alpages, אוש, צרפת

במרגלותיו של Aiguille du Midi תמצאו את Du Bois Hotel Les Houches Chamonix ובמרחק נסיעה קצר משם תגיעו אל מון בלאן. המלון הרגוע ממוקם לנוחותכם במרכז העיר.

במלון יש בריכה מחוממת, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו גינה, שירותי כביסה וטראסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם באוש ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרנים של Du Bois Hotel Les Houches Chamonix מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, מייבש שיער וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מקרר, מיני בר ומדיח כלים. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הבר של Du Bois Hotel Les Houches Chamonix מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה הגדולה תיהנו מתפריט מקומי וצרפתי. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, במרחק הליכה יש מבחר רחב של בתי קפה ומסעדות. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Ski Lift St Gervais וLake of l'Aiguillette. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר Telecabine de Planpraz במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 227 ביקורות אורחים
מתוך 31 ביקורות על הבריכה, 27 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה
34 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 31 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
70 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 65 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שלבר היה מבחר נהדר ואווירה מעולה
מתוך 44 ביקורות על המיקום של המלון, 37 אמרו שהוא במיקום נוח
28 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 19 אמרו שהם היו קטנים

Hotel les Melezes

333 Rue de l'Essert, אוש, צרפת

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel les Melezes ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של אוש. הוא מציע מעלית וחדרים חסינים לרעש.

בחדרים הנוחים ומוארים של Hotel les Melezes תיהנו מאזור ישיבה בחדר וטלוויזיה עם מסך שטוח. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת. בנוסף תוכלו לנצל את הגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך חופשתכם.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Lake of l'Aiguillette, מון בלאן וAiguille du Midi. נהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Telecabine de Planpraz.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים

שירותים

מעלית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Les Campanules Les Houches

450 Route De Coupeau, אוש, צרפת

המלון ממוקם במרחק מספר דקות נסיעה מלב אוש ומחיריו נוחים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית. המלון מציע מרכז בריאות וספא כמו גם חיבור חינם לאינטרנט אלחוטי.

נופים פנורמיים של היער וההרים נשקפים מן הטראסה של Hotel Les Campanules Les Houches. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. בסאונה המפנקת של המלון תוכלו להירגע בסוף היום.

בחדרים הנוחים וגדולים של Hotel Les Campanules Les Houches תיהנו מטלפון, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. בהמלון תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד המיועדים לאירוח משפחות.

בHotel Les Campanules Les Houches יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Aiguille du Midi ומון בלאן. המרחק של נמל התעופה של ג'נבה מן המלון הינו 60 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, ביליארד, מגרש משחקים, אגם, מסאז', ספא ומכון בריאות, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 440 ביקורות אורחים
מצאנו 33 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 22 ביקורות על מסעדת המלון, 21 המליצו לאכול בה
34 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 29 חשבו שהמחיר היה הוגן
49 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 48 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהמיטות הן נוחות ואילו 6 שאמרו להיפך
מתוך 11 ביקורות על האינטרנט, 11 אמרו שהוא היה חינם

Auberge Le Beau Site Les Houches

Rue de l'Eglise, אוש, צרפת

ממוקם במרכז, Auberge Le Beau Site Les Houches מאפשר גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של אוש. בAuberge Le Beau Site Les Houches תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Auberge Le Beau Site Les Houches מציע מעלית, סאונה ובריכה מחוממת. בנוסף תמצאו לוקרים לציוד סקי וטראסה. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים המודרנים בAuberge Le Beau Site Les Houches מכילים כספת, טלפון ומיני בר. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הבר של Auberge Le Beau Site Les Houches מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט עילית. עבור אלו שמעדיפים לאכול בחוץ, בסביבה הקרובה יש מבחר רחב של בתי קפה ומסעדות.

במלון ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. Lake of l'Aiguillette, מון בלאן ומסלול הגולף שאמוני נמצאים כ-20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, מיני בר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, גינה, בריכה מחוממת חיצונית

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 49 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על מסעדת המלון, 4 המליצו לאכול בה
4 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 4 אמרו שהוא היה מדהים
3 אורחים ציינו את הבריכה בביקורתם, 3 אמרו שהם נהנו לרחוץ בה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 3 ביקורות על נוחות החדרים, 2 אמרו שהחדרים היו לא נוחים

Les Granges d'en Haut

Route des Chavants, אוש, צרפת

נופים פנורמיים של ההרים נשקפים מן הטראסה של Les Granges d'en Haut. המלון מציע ספא יום וחדרים גדולים עם סאונה פרטית ומוצרי טיפוח מפנקים.

המלון מונה 14 חדרים וגם בריכה פנימית ומועדון כושר. בנוסף תמצאו ג'קוזי, בית ספר לסקי ומכון יופי. מתקני הפנאי של Les Granges d'en Haut כוללים רכיבת סוסים, דיג ופעילויות שלג.

בחדרים המרווחים של Les Granges d'en Haut תיהנו מפינת קפה ותה, מייבש שיער וכבלים / לוויין. הם מציעים מגהץ וטלפון. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך שהייתכם.

בLes Granges d'en Haut יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Telecabine de Planpraz, מון בלאן וAiguille du Midi. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם באוש.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, קזינו, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 6 אמרו שהוא היה מדהים
3 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 3 ימליצו עליה
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Hotel Saint Antoine

7 route Napoleon, אוש, צרפת

במרגלותיו של Aiguille du Midi תמצאו את Hotel Saint Antoine ובמרחק של 20 דקות נסיעה משם תגיעו אל מסלול הגולף שאמוני. המלון הנוח נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Saint Antoine מציע חדרים נוחים במחירים הוגנים, טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וחיבור אל-חוטי ללא תשלום. בנוסף תמצאו מגרש משחקים, סאונה טורקית ולוקרים לציוד סקי. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

בHotel Saint Antoine תמצאו 19 חדרים נוחים. מספר חדרים הינם מרווחים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Saint Antoine מגישה תפריט מקומי ואיטלקי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Lake of l'Aiguillette ומון בלאן. נהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Telecabine de Planpraz.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, אמבטיית אדים

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 48 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 5 אמרו שהם היו מאוד נקיים
9 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות

Hotel Slalom

44 Rue de Bellevue, אוש, צרפת

המלון המודרני ממוקם לנוחותכם במרכז אוש ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם וציוד לסקי.

Hotel Slalom מציע טראסה, אחסון מזוודות ולוקרים לציוד סקי. מתקני הפנאי של Hotel Slalom כוללים פעילויות שלג ואופני הרים.

החדרים הנעימים של המלון מספקים, בין השאר, טלוויזיה עם מסך שטוח, נגן די וי די וחדר אמבטיה פרטי.

בבר של Hotel Slalom תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מידי בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. ואת יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות אשר נמצאות באזור.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Telecabine de Planpraz, מסלול הגולף שאמוני וLake of l'Aiguillette. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק מידע מקומי ולעזור באירגון שהייתכם באוש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, אופני הרים, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 90 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על הנוף מהמלון, 2 אמרו שהוא היה מדהים

Hotel Chris Tal Les Houches

242 Avenue Des Alpages, אוש, צרפת

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel Chris Tal Les Houches ישנה גישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של אוש. מהבר הפנורמי של המלון נשקפים נופים מקסימים של ההרים.

בHotel Chris Tal Les Houches תמצאו 18 חדרים ובנוסף בריכה מחוממת ומגרשי טניס. בHotel Chris Tal Les Houches פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. במהלך עונת הסקי המקום מציע ציוד לסקי ולוקרים לציוד סקי.

החדרים הנעימים של המלון מציעים, בין השאר, מטבחון, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מאובזרים במיני בר, פינת קפה ותה ומקרר. בנוסף תוכלו להנות מאינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

מידי בוקר מוגש בHotel Chris Tal Les Houches בופה ארוחת בוקר עשיר וניתן גם להזמין את ארוחת הבוקר לחדר. המסעדה של Hotel Chris Tal Les Houches מעוצבת בסגנון מסורתי ומציעה תפריט מקומי. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את מסלול הגולף שאמוני, Lake of l'Aiguillette ומון בלאן. המרחק של נמל התעופה של ג'נבה מן המלון הוא רק 60 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, כסאות ילדים, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, קזינו, אופני הרים, אופניים, פעילויות ימיות, ביליארד, מיני-גולף, מגרש משחקים, רחבת באולינג, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, מסאז', בריכה מקורה, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 126 ביקורות אורחים
18 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 12 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 19 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 17 ביקורות על המיקום של המלון, 16 אמרו שהוא במיקום נוח
16 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 10 חשבו שהמחיר היה הוגן
12 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 8 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 7 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה

Hotel La Fontaine Les Houches

161 Chemin de la Fontaine, אוש, צרפת

Hotel La Fontaine Les Houches מציע סאונה, מעלית ובריכה פנימית. להנאתכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

החדרים הנוחים בHotel La Fontaine Les Houches כוללים טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Lake Pormenaz ומסלול הגולף שאמוני. Lake Vert, Lake of l'Aiguillette וLake Brevent נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, קזינו, ביליארד, מסלולי הליכה, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

מעלית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Residence Mgm Les Hauts De Chavants Les Houches

Le Vernay Du Fouilly, אוש, צרפת

בדירות נופש Residence Mgm Les Hauts De Chavants Les Houches יש ציוד לסקי, בריכה מחוממת, ובנוסף מכבסה.

הדירות הנוחות בResidence Mgm Les Hauts De Chavants Les Houches מכילים מדיח כלים, מקרר וטלפון. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את Lake of l'Aiguillette, מסלול הגולף שאמוני וAiguille du Midi. בסביבת דירות הנופש ישנם יופי של אתרי דייג נהדרים, מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע.

כללי

שירות חדרים, מקרר, מייבש שיער, מקלחת, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

בריכת שחייה, מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), פעילויות ימיות, דיג, בריכה מקורה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 33 ביקורות אורחים
8 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 8 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
11 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 10 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהנוף היה מדהים, ורק 1 לא חשבו ככה
7 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן
8 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את תהליך הקבלה והיציאה מהחדר , 2 אמרו שהוא היה מהיר

Hotel Residence les Balcons d'Anaite

50 Rue De L'Aiguille Verte, אוש, צרפת

את Hotel Residence les Balcons d'Anaite תמצאו למרגלות Aiguille du Midi, מרחק קצר מTelecabine de Planpraz. דירות הנופש מציעות חדרים נוחים ומרוהטים, מטבח מאובזר ואינטרנט בחינם.

דירות הנופש Hotel Residence les Balcons d'Anaite עברו שיפוץ לא מזמן ומכיל מועדון כושר, מעלית וסאונה. כמו כן תמצאו בדירות נופש לוקרים לציוד סקי, סאונה טורקית ואחסון מזוודות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם באוש ולספק מידע מקיף על האזור.

הדירות הנוחות בHotel Residence les Balcons d'Anaite מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת קפה ותה וכבלים / לוויין. הן מציעות מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות הערוכות לשהייה של משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את מון בלאן וLake of l'Aiguillette. המרחק של נמל התעופה של ג'נבה מן דירות הנופש הינו 60 דקות באוטו.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, מסלולי הליכה, אמבטיית אדים, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 35 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על המיטות, 4 אמרו שהן היו נקיות מאוד
12 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 12 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
8 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 ביקורות על הנוף מהמלון, 4 אמרו שהוא היה מדהים
2 אורחים התייחסו בביקורתם למרפסת, 2 ציינו שהיא הייתה גדולה ובתנאים טובים

Residence CGH Hameau de Pierre Blanche

Allee Des Diligences, אוש, צרפת

בדירות נופש Residence CGH Hameau de Pierre Blanche תמצאו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, ג'קוזי, וסאונה.

Residence CGH Hameau de Pierre Blanche מציע בריכה מחוממת, מרכז בריאות וספא ומועדון כושר. במהלך עונת הסקי המקום מציע לוקרים לציוד סקי.

בResidence CGH Hameau de Pierre Blanche תמצאו 40 דירות מודרניות ושקטות. כל דירה מצויידת בכבלים / לוויין ומייבש שיער. בנוסף יש מספר דירות מרווחות המעוצבות לאירוח משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מודרני ואווירה נעימה. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

בדירות נופש ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים ברכב. מון בלאן, Aiguille du Midi וLake of l'Aiguillette נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, מיני-גולף, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 6 ביקורות על הצוות, 5 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
5 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו

Residence Le Grand Balcon Les Houches

444 Route De Bellevue, אוש, צרפת

דירות הנופש נמצאות במרחק של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם שקטים ובמקום יש בריכה מחוממת, מעלית וטראסה.

כל דירה מאובזרת בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציעה מקרר, מטבחון וטלפון. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

בResidence Le Grand Balcon Les Houches יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות לדירות נופש תמצאו מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את Aiguille du Midi, Lake of l'Aiguillette ומון בלאן. Ski Lift St Gervais וTelecabine de Planpraz נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מResidence Le Grand Balcon Les Houches.

כללי

מקרר, מטבחון, מיקרוגל, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף, 3 אמרו שהוא היה מדהים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Chalet De Pascaline

Route De Lausenaz 84, אוש, צרפת

במרגלותיו של Aiguille du Midi תמצאו את Chalet De Pascaline ובמרחק של 20 דקות נסיעה משם תגיעו אל מון בלאן. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אוש.

Chalet De Pascaline מציע לוקרים לציוד סקי, טראסה ומגרש משחקים. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם.

בChalet De Pascaline תמצאו 3 חדרים נוחים ואינטימיים.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון

פעילויות

מגרש משחקים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה

La Barme Hotel Les Houches

320 Rte des Chavants, אוש, צרפת

את La Barme Hotel Les Houches תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל לוקרים לציוד סקי ואינטרנט אל- חוטי חינם.

המלון מתהדר ב-7 חדרים מרווחים. בהמלון תמצאו כמה חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה ייחודית. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Lake of l'Aiguillette, Aiguille du Midi ומסלול הגולף שאמוני. מון בלאן נמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Appartement l'Hermine

108 Place du Prarion, אוש, צרפת

כללי

חדרים משפחתיים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Appartement Fouladoux

5-113 Route du Bois Rond, אוש, צרפת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Appartement Les Chamois

28-30 Allée des Chamois, אוש, צרפת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Chalet d'Alpage

780 Route des Gens, אוש, צרפת

כללי

חדרים משפחתיים

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Residence Le Chateau

256 allée du château, אוש, צרפת

כללי

חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Appartement Avenue des Alpages

856 Avenue des Alpages, אוש, צרפת

כללי

חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Chalet Athina

Allée des Diligences, אוש, צרפת

בדירות המרווחות של Chalet Athina תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, מדיח כלים וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל דירה כוללת בין השאר מכונת כביסה ומיקרוגל.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Lake of l'Aiguillette, Aiguille du Midi ומון בלאן. המרחק של נמל התעופה של ג'נבה מן דירות הנופש הינו 60 דקות ברכב.

כללי

מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Mercure Chamonix Les Bossons

59 Route De Vers Le Nant Les Bossons, שאמוני מון-בלאן, צרפת

במרגלותיו של Aiguille du Midi תמצאו את Mercure Chamonix Les Bossons ובמרחק נסיעה קצר משם תגיעו אל מון בלאן. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר שאמוני מון-בלאן.

Mercure Chamonix Les Bossons מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ג'קוזי, סאונה ומעלית. בנוסף תמצאו כספת, בריכה מחוממת ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בשאמוני מון-בלאן ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Mercure Chamonix Les Bossons מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד במייבש שיער, פינת קפה ותה וטלפון. כל החדרים הממוזגים של הMercure Chamonix Les Bossons הם חסינים לרעש.

בMercure Chamonix Les Bossons יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

במלון ישנה חניה חינם המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. Lake of l'Aiguillette נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, כסאות ילדים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, ביליארד, מגרש משחקים, ג'קוזי, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 492 ביקורות אורחים
16 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 14 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
15 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 15 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 13 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
מתוך 21 ביקורות על הצוות, 20 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
28 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 24 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
6 אורחים ציינו בביקורתם את הנוף להרים מהמלון, 4 אמרו שהוא היה עוצר נשימה

Le Vert Hotel

964 Route Des Gaillands, שאמוני מון-בלאן, צרפת

המלון ממוקם במרחק מספר דקות נסיעה מלב שאמוני מון-בלאן ותעריפיו נוחים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

Le Vert Hotel מציע רחבת באולינג, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי בייביסיטר. בנוסף תמצאו מיני-גולף, אחסון מזוודות ולוקרים לציוד סקי. מתקני הפנאי של Le Vert Hotel כוללים טניס שולחן ואופני הרים.

בLe Vert Hotel תמצאו 21 חדרים נוחים וגדולים. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת ומגבות. כל חדר כולל כבלים / לוויין וכספת.

בבר של Le Vert Hotel תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנה במלון מסעדה אשר מתמחה במאכלים מהמטבח הצרפתי ואנגלי.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Lake Brevent, מון בלאן וLake of l'Aiguillette. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות תיירותיות, בין השאר Aiguille du Midi במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, טיולים מודרכים, מגרש גולף (באזור), אופני הרים, אופניים, ביליארד, מיני-גולף, רחבת באולינג, מסלולי הליכה, אגם

שירותים

שירותי בייביסיטר, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 96 ביקורות אורחים
31 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 30 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
26 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 24 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 10 ביקורות על המקלחת, 8 אמרו שהיא הייתה נקייה
45 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 42 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 14 ביקורות על נוחות החדרים, 14 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 27 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel Aiguille Du Midi Chamonix-Mont-Blanc

479 Chemin Napoleon, שאמוני מון-בלאן, צרפת

את Hotel Aiguille Du Midi Chamonix-Mont-Blanc תמצאו למרגלות Aiguille du Midi, נסיעה קצרה ממון בלאן. המלון מציע מרכז בריאות וספא כמו גם חיבור חינם לאינטרנט אלחוטי.

בHotel Aiguille Du Midi Chamonix-Mont-Blanc תמצאו 40 חדרים וגם בריכה (בעונה) ומגרשי טניס. במלון יש מעלית, ג'קוזי וסאונה. מתקני הפנאי של Hotel Aiguille Du Midi Chamonix-Mont-Blanc כוללים טניס שולחן ופעילויות שלג.

החדרים הנוחים בHotel Aiguille Du Midi Chamonix-Mont-Blanc כוללים כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלפון.

בHotel Aiguille Du Midi Chamonix-Mont-Blanc יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. Lake of l'Aiguillette נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, אופניים, ביליארד, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 155 ביקורות אורחים
17 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 16 ימליצו לאכול בה
22 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 20 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 19 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 15 ביקורות על גודל החדרים, 12 אמרו שהם היו קטנים מדי
7 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 7 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
12 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן


View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , אוש בתי מלון, אוש, מלונות באוש, אוש דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון באוש, אוש - ביקורות אורחים , אוש - תמונות של בתי מלון

Links:
לס הוש
צרפת


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה